Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

Μες στο καταμεσημερο που ' ναι ο ηλιος νταλα
δως μου μωρο μου ενα φιλι να δροσιστω μια σταλα!!!

 

Αδιαφορώ να ξέρω πια τι κάνει... πού πηγαίνει,
ανε γελά κι αν ζει καλά... μου φτάνει που ανασαίνει....

 

Είν' η καρδιά μου σα κερί που λιώνει αναμμένο
τα χρόνια και αν περάσουνε εσένα θα προσμένω...!!

 

Οταν το στομα δεν μπορει μονο του να μιλησει
τα ματια εχει συντροφια για να βρεθει μια λυση....!!!

 

Φωτιά μεγαλή πυρκαγιά σκορπά κάθε ματιά σου
και μές την φλόγα καίγεται όποιος βρεθεί κοντά σου..!!!!!!!!!!!

 

 Συγνωμη που σ'αγαπησα, και για οτι εχω κανει,
μα οταν εσυ θα με ζητας, θα εχω πια πεθανει....

 

 Μου εμαθες να αγαπω να νοιαζομαι για σενα
γι αυτο σε βαζω αγαπη μου πιο πανω απ τον καθενα!!!!!!!!!!!!!

 

 Το σ'αγαπω ειναι ευκολο τα χειλη να το πουνε
ομως καρδιες που το εννοουν δυσκολα θα βρεθουνε..!!!!

 

 Μην με ρωτάς αν σ'αγαπώ γιατί αντοχές δεν έχω
και μακριά σου πως περνώ μόνο εγώ κατέχω.!!!!!!

 

Το σ' αγαπώ είναι γλυκό, ακόμη κι αν πονάει,
όταν το λέει μια καρδιά, που ξέρει ν' αγαπάει...!!!!!!!

 

 H μερα μου εφτιαχτηκε με το που μου 'πες γεια σου
σα να μου πες αγαπη μου εγω θα'μαι κοντα σου..!!!

 

Κάνω ζωγράφο την καρδιά πινέλο το μυαλό μου
νερομπογιά το αίμα μου κι είσαι το είδωλό μου...!!!

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου